Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

ATDHEU IM ME DY HISTORI









ATDHEU IM ME DY HISTORI DHE ASNJË TË VËRTETË




Atdheu im fitimtar dhe i mundur,

hero dhe tradhtar

patriot dhe i shitur

lirimbrojtës dhe mercenar,

atdheu im me një histori të shkruar nga shqiptarët

dhe një tjetër të shkruar nga të huajt (normale)

atdheu im me dy histori edhe prej vet shqiptarëve (anormale)

një histori e fitimtarëve

dhe një histori e të mundurve

kur të mundurit kthehen në fitimtarë,

fitimtarët kthehen në të mundur.

                                         Atëherë rrëzohen statujat e heronjve

dhe vendosen ato të tradhtarëve.

Pastaj e kundërta.

Atdheu im me dy histori

dhe asnjë të vërtetë.

Atdheu im me dy palë heronj

E me dy palë tradhtarë,

Me heronj tradhtarë

Dhe tradhtarë heronj.

Atdheu im paradoksal

që më dhemb deri në palcë

që ke ecur gjithnjë me një këmbë e një patericë,

kur do t’i kemi

të njëjtë heronjtë

dhe të njëjtë tradhtarët?





Petrit QEJVANI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου