Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

ANTIENVERIZMI SI ANTI-ANTIFASHIZEM



                        ANTIENVERIZMI SI ANTI-ANTIFAZHIZËM   

                                                Nga Petrit Qejvani

            Përkujtimi i një zinxhiri ngjarjesh në kuadër të 70-vjetorit të clirimit të atdheut, siç ishte së fundi edhe përkujitimi i Kongresit të Përmetit, për situatën aktuale të ekstremizuar midis palëve politike në Shqipëri, normalisht do të shoqërohej me polemika dhe replika të ashpra mbi natyrën e Luftës antifashiste dhe rolit të aktorëve politikë të saj.Veçanërisht, siç e kam thënë dhe herë tjetër, këtë situatë do ta tensiononte “rishfaqja’ e Enver Hoxhës si protagonist i këtyre ngjarjeve. Dhe ky është “problemi” ose sjellësi i “keqkuptimeve’ apo më mirë i kundërkuptimeve e këndërshpjegimeve të  asaj periudhe. Por edhe të fushave jopolitike sot si për shembull “shfaqja” e tij edhe në debatin për gjuhën standarte!...
            Qëndrimi ndaj figurës së Ë .Hoxhës, me fjalë të tjera, do ishte “guri i provës” për një trjatim realist e objektiv të Luftës së Dytë Botërore, në terrenin shqiptar. Por gjetja e objektivitetit, pra e asnjëanësisë, sidomos nga e djathta, është një mision i mundimshëm, në mos i pamundur në klimën ë sotme plitike shqiptare, që realitetin e sheh ende sipas parimit bardhe zi, edhe 70-vjet pas mbarimit të saj dhe kali i betejës vazhdon të jetë ende antikomunizmi, ndonëse atij tashmë i kanë rënë patkonjtë.
            Çështja .është se E.Hoxha nuk mund të ndahet nga nga Lufta antifashiste e popullit shqiotar, të udhëhequr prej Partisë Komuniste. Sepse është alogjike që të vlerësohet pozitivisht Lufta antifashiste nacional-çlirimtare dhe të vlerësohet negativisht figura qendrore e saj.Prandaj kontestimet dhe sulmet e së djathtës sot ndaj E. Hoxhës si protagonist i Luftës,  janë vijim i qendrimeve të kolaboracionistëve të djeshëm, të cilët Ë. Hoxha i nxori nga skena politike. Duke i goditur ashtu siç nuk ë kishin menduar.ndonjëherë. Kjo është një pozitë jo e lakmueshme për të djathtën “e re” me mentalitet të vjetër, e cila ende nuk ë ka marrë veten nga shoku i 70 e ca viteve më parë dhe  në thelb nuk e vlerëson luftën çlirimtare të shqiptarëve kundër fashizmit e nazizmit,vetëm ë vetëm se atë e udhëhoqi PKSH dhe, sodomos E.Hoxha, i cili nuk duhet të ishte clirimtar, sepse ishte komunist!...
            Pra, antienverizmi i së djathtës sot  për luftën antifashiste është, veç anakroniiik (të kujton gjuhën politike të Mit’hat Frashërit) vetdemaskues dhe aspak një qendrim patriotik, megjithë epitetet patriotikë që përdor kundër Enverit. Balta që e djathta hedh sot mbi E.Hoxhën e kohës së luftës është një përpjekje e dështuar për të pastruar fytyrën e përbaltur keq me kolaboracionizëm të etërve të saj. Sepse ajo e “godet” E. Hoxhën në pikën e tij më të fortë, aty ku ai është i pacenueshëm. Sepse për periudhën e Luftës Ë.Hoxha është i pasulmueshëm, pasi rezultati i saj qe çlirimi i Shqipërisë, një vepër madhore për çdo brez, focë politike apo individ fitues. çka do ta kishin dashur shumë t’u takonte atyre.” Baballarëve të kombit”! Pra, është zili politike dhe klasore. Por nuk u tha Enver Hoxha te mos luftonin dhe bile te fitonin!...
            Ndryshe është puna për periudhën ë pasluftës ku E.Hoxha mund të atakohet lehtë. Dhe kjo ndodh se e djathta, për shkaqe emocionale,. bie në kurthin aspak realist të shikimt të kundërshtarit dhe dukurive sipas standartit joproduktiv “bardh e zi”. Sipas tyre E.Hoxha duhet të jetë krejt i zi ( pa asgjë pozitive në jetën dhe veprën e tij), meqë ai u punoi “të zezën” kundërshtarëve të vet politikë.Sigurisht, kundërshtarët e tij politikë do të donin që ai të mos kishte ekzisuar fare, por kjo është thjesht një dëshirë fantastike. Kurse ai ishte dhe, për të djathtën humbëse gjatë Luftës së Dytë Botërore  dhe pinjollët ë saj sot, ai ende “është” dhe, për disa kohë akoma, “do të jetë” shqetësues. Sipas kompleksit të fajit, që e mundon të djathtën antienveriste, por që ajo publikisht dhe hapur nuk e pranon.
            E.Hoxha u “hëngri racionin politik”, duke i deklasuar dhe skualifikuar si klasa drejtuese të shoqërisë shqiptare.përfundimisht. Dhe kjo për ta ishte një hata e vërtetë.Prej kësaj ushqehet gjithë ai mllef për E.Hoxhën, i cili, nëse emocionalisht është i përligjur, racionalisht i bën qesharakë. Sepse antienverizmi për vitet e Luftës nuk është antifashizëm dhe as patriotizëm. Ai është thjesht anti-antifashizëm, domehtënë kolaboracionizëm.Dhe nëse në kohën ë luftës ky qendrim ishte një herë faj, sot,pas 70-vjetësh, është dyfish i tillë.Kjo tregon se djathta shqiptare nuk ka nxjerrë mësime nga historia dhe ora i ka ngelur në kohën ë Luftës së Dytë Botërore. Figura e E.Hoxhës. duan apo nuk duan përfaqësuesit e pasardhësit e së djathtës së dikurshme kolaboracioniste, është, si çdo figurë historike, komplekse, me dritëhijet ë veta. Nëse E.Hoxha gjatë Luftës për çlirim dominoi mbi të ashtuquajturit nacinalistë, kjo ,sa meritë e atij vetë, është po aq dhe meritë e tyre.
            Edhe 24 maji i 1944-ës, për të cilin e djathta revoltohet, është jo thjesht meritë ë komunistëve, por edhe e nacionalistëve që me sofizmat dhe kolaboracionizmin e tyre ndihmuan Partinë Komuniste të vinte e vetme në pushtet.Sikur të kishin vepruar ndryshe (të kishin luftuar) Kongresi i Përmetit do të ishte një kurorëzim i Konferencës së Pezës dhe shqiptarët do ta përkujtonin sot të bashkuar. Enver Hoxha i ka vënë sërish në provë si të djathtët dhe të majtët (përjashto një grup të vogël  “partish” komuniste. Të parëve se, si ish-baballarë të kombit u ka ngrënë “racionin politik” në një moment madhor kombëtar, kurse të dytëve,veç luftës dhe çlirimit, për të cilën edhe krenohen) u ka lënë trashëgim edhe diktaturën, të cilën nuk e duan dhe e kanë “barrë mbi shpinë” për shkak të origjinës politike.
            E. Hoxha me sa duket do të jetë “protagonist” i këtij viti jubilar të 70-vjetorit të çlirimit, së paku deri më 29 nëntor, ndonëse e djathta nuk e njeh 29 nëntorin, që do të thotë nuk e njeh çlirimin e atdheut, sepse Luftën nacional çlirimtare kundër pushtuesit ë quan “luftë civile!... për “inat” të Enverit. Pra, antienverizmi i sotëm për Luftën çlirimtare nuk është patriotizëm, por kolaboracionizëm “ i ri”. Natyrisht si mendim.dhe kjo nuk i nderon autorët e tij.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου