Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

LOJE SFILITESE

                                                PETRIT QEJVANI


                                                Nuk e di se ç’ke
                                                Nuk e di se ç’bën
                                                Krahët shpesh më kthen
                                                Të më luash mendsh.

                                                Vetullat tendos
                                                Kur më ke përballë
                                                Sytë i ul përdhe
                                                S’më thua një fjalë.

                                                Edhe unë s’të flas,
                                                Si përgjigje, ty
                                                Por flas me të tjerat
                                                Kot, sa për zili…
                                               
                                                Ti më thua plaç
                                                Unë të them plaç ti
                                                Por pastaj pendohemi
                                                Bashkë,që të dy.

                                                             E di shumë mirë
                                                Sa më “urren”mua
                                                Ashtu si dhe unë
                                                Që aq shumë të dua..
                                                                       


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου