Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

MË NË FUND




                                                                              Petrit Qejvani

                                    Më në fund, tani që dimri po vjen frikshëm
                                    Dhe pranvera jonë është një akuarel i mbyllur në kornizë
                                    Unë dhe ti u kujtuam të ndezim zjarrin e gjakut tonë
                                    Me shkëndijat e fundit të mbetura ende gjallë
                                    Dhe të krijojmë një pranverë të vonë
                                    Ku njeri-tjetrit t’i falim trëndafila të kuq si gjaku
                                    (Që s’i dhuruam atëhere kur duhej, në stinën e trëdafilave)
                                    Në vend të tëndafilave të gjakut të pasionit të harbuar
                                    Vite  më parë...
                                    Kërkojmë pranverën tani, në pragdimrin tonë solid,
                                    Që të ngrohemi pak...
                                    Është von, e di.
                                    Sidoqoftë,
                                    Zjarret e mbuluar me hi,
                                    Ngrohin më gjatë se ata me flakë...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου