Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

NATË E HUAJ


                                      NATË  E  HUAJ

         
                             Kjo natë është pa emër, pa qiell, bosh.
                             Dikush argëtohet në katin e poshtëm
                             (Le të argëtohet)
                             Unë argëtohem me dhembjen time.
                             Unë me dhembjen time vallzoj.
                             Dhoma me katër krevate bosh
                             Është mbushur plot me dhembjen time
                             Muret nuk kanë fotografi
                             Në mure është varur dhembja ime
                             Një daulle më ngre nervat
                             Sikur flet për dhembjen time
                             Jashtë nata është pa yje.
                             Në katin e poshtëm dikush argëtohet
                             Nga era veriore xhamat dridhen
                             Duke ngrirë imazhin e së dashurës sime
                             Shumë vetë mund të argëtohen sot
                             Unë argëtohem me dhembjen time
                             Unë me dhembjen time vallzoj.
                             Në dritare imazhi i së dashurës dridhet..

                             Jashtë era i ka rrëzuar yjet…
                             Dhoma me katër krevate bosh
                             Dhembja me mua kërkon të shtrihet…
                             Kjo natë është e huaj, pa qiell, pa yje.




                                      Petrit Qejvani,1973, Fajza-Krumë-Kukës

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου