Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

NJË MINUTË

NJË MINUTË

                                                (Kushtuar asaj qe e meriton...)
                                               
                                                Para teje bëhem si fëmija
                                                Që gjëra të shtrenjta kërkon
                                                Unë kërkoj buzët e tua
                                                “Po një minutë”- ti më ndalon.


Dhe e kuptoj se ç’do të thotë
                                                Kjo frazë e bukur, kaq e brishtë
                                                Sa herë të puth, pulit qepallat
                                                “Po një minutë , më pëshpërit.


                                                Dhe unë atëher më shumë të dua
                                                Me zjarr të puth, me mall në gji
                                                “Po një minutë”, ti prapë thua
                                                Dhe unë prap bëhem si fëmi.


                                                Dhe çdo gjë nis prap nga e para
                                                Unë prap të puth në buzë e sy
                                                Ti prap më thua “Një minutë”
                                                Dhe unë prap bëhem si fëmi.


Petrit Qejvani.
                       


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου