Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

TY TË KËRKOJ

TY TË KËRKOJ

                                    Mundohem të të harroj ty,
                                    Trupin tënd-hapësirë e bardhë me valë të trazuara
                                    Sytë e tu-dritaret e mia
                                    Buzët e tua-afshin tim fërgëllues
                                    Dhe gjinjtë-kënaqësinë e gjumit tim ëndërrues
                                    Që vritet sa herë jam larg teje...
                                    Dhe jam i pafuqishëm të të harroj
                                    Sepse pa ty jam një  pemë rrënjëdalë
                                    Që  thahet brenda ditës
                                    Pa ty më mungon pesha
                                    Kaq e nevojshme për ekuilibër
                                    Dhe bota më duket si një objekt butaforik
                                    Që shqisat i zhgënjen.
                                    Kur dua të të harroj
                                    Trembem të të harroj
                                    Se harroj veten.
                                    Kaq e vështirë është të të harroj
                                    Sa duhet të të kërkoj.

                       
                                                Petrit Qejvani,1989

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου