Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Bjondja e Pireut


                                                Bjondja e Pireut


                                    Në kafe ‘Notos’ në mbrëmje buzë detit
                                    Përballë një bjonde greke më rri
                                    As dëgjoj fare ç’më thonë shokët
                                    Në tavolinën përballë është ulur  një perri.


                                    E bukur, o zot!një Helenë moderne
                                    Me kostum meshini të zi rri serbes
                                    Herë pas here hedh këmbën përmbi këmbë
                                    Dhe tymos një cigare plot finesë.

                                   
                                    E shoh drejpërdrejt,pa turp fare
                                    Ndonëse jam i turpshëm sa s’ka
                                    Në sytë e saj një dritë lozanjare
                                    Më jep ca sinjale të thella,hata.


                                    Ndonëse cigaren prej vitesh kam lënë
                                    Një cigare kërkoj,e ndez me nxitim
                                    T’i bëj shoqëri grekes magjike
                                    Që vale magnetike më lëshon me guxim.


                                    Edhe unë i përgjigjem lojës
                                    Bile e teproj,e kaloj cakun
                                    I shkel syrin grekes elegante
                                    Se paku kështu e heq merakun.


Nxjer pasaportën dhe e shfletoj
Tavolina zien nga bisedat
Ndonëse në tavolinë flitet shqip
Grekja s’heq dorë nga të vetat...


Shokët më thonë të merr për të huaj     
Kushedi ç’i dukesh,italian apo spanjoll.
Ndryshe nuk do të shihte me vëmendje
Shqiptarët në Greqi nuk i respektojnë.


Kurrë nuk më ka mgjepsur kaq në bjonde
Ishte e para që më pushtoi befasisht
Por unë s’isha Paridi që rrëmbeu Helenën
Në Athinë unë isha thjesht një turist.


Të nesërmen ikja, e lija Athinën
Dhe greken e bukur s’do ta shihja më   
Veç imazhin e saj të mahnitshëm
Do ta mbaj në kujtesë për gjithnjë.


Unë s’kisha shkuar në Greqi
Greken e bukur të rrëmbeja
Ne dhe kështu në gjendje lufte ishim...*
Pale të shpallnim luftra të reja.   ..

                                    Janar 2002


Shënim:aludohet ironikisht për ligjin e luftës që Greqia i shpalli Shqipërisë gjatë LuftësII botërore ,pasi u sulmua nga Italia fashiste nga territori i pushtuar shqiptar.                                                                      


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου