Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

TRONDITJE

            TRONDITJE


                                    Një grua e trondit gjithnjë një burrë,
                                    Siç po bën me mua dhe ti, tani.
                                    Ndonëse ka vite që ndezim njeri-tjetrin
                                    Llava e dashurisë ende djeg në brendësi.


                                    Të shoh me vëmendje, i pikëlluar
                                    Për shkëlqimin e zbehur të gjithçkaje, që kishe
                                    Për vijat e fytyrës, damarët tinzarë,
                                    Që vrasin çdo ditë rininë tënde të magjishme.

                                   
                                    Por besomë, tani edhe më shumë të dua,
                                    Se atëherë kur u njohëm,  vite më parë
                                    Se, veç pasionit, tani ka më shumë dhembje,
                                    Që qendis zemrën, që regëtin ngadalë.


                                    Tani edhe buzët kanë një shije tjetër
                                    Dhe zjarri i mbuluar digjet në thellësi,
                                    Por mjafton fryma e ngrohtë e njeri-tjetrit
                                    Që prushi i vjetër të ndizet përsëri.


                                    Prandaj dashuria tani është më e rëndë
                                    Si një statujë mermeri, që gjithë shekujt mban
                                    Dhe ne të dy jemi më të thellë se dikur,
                                    Dhe jo  dallgë në sipërfaqe, që e tall era në oqean.


                                    Ne jemi amforat e qeta në fund të detit,
                                    Që dashurinë e kthyem në një perlë këtu,
                                    Ndërsa guackën e saj e flakëm në rini
                                    Dhe kushedi në ç’brigje endet  tutje-tëhù.

                                   
                                    E shtrenjta ime, tani ti vlen më tepër
                                    Si çdo kryevepër, kur koha kalon
                                    Asnjë miss nuk më trondit sa ti,
                                    Miss Dashuria, që rininë e artë më zgjon.



                                                            Petrit QEJVANI 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου